Blog Post

Projecten 2021 gaan niet door

Het is een tijdje stil geweest op de website, maar dat betekent niet dat wij als bestuur stil hebben gezeten! Het afgelopen jaar is namelijk een bewogen jaar geweest, maar dat zal gelden voor de meesten van ons.

In november zijn we van start gegaan met een enthousiast bestuur, met zes nieuwe bestuursleden waren we gemotiveerd om in 2021 de projecten opnieuw te organiseren. Na wat pieken en dalen, alternatieve reismogelijkheden en diverse gesprekken met de contactpersonen van de verschillende projecten, hadden we het gevoel dat er het misschien toch kon… dat de projecten deze zomer in aangepaste vorm alsnog plaats konden vinden.

Helaas hebben we deze week toch moeten besluiten dit jaar geen fysieke ondersteuning te bieden aan de projecten, maar hen dit jaar alleen te ondersteunen met materiële hulp. Ondertussen zijn de voorbereidingen voor de collecteweek in volle gang en hebben we een online geldinzameling gestart via WhyDonate. Wil jij ons helpen met de geldinzameling? Maak dan een bedrag over via deze link.