Vrijwilligers

Ben jij student? Op zoek naar een mooi vrijwilligersproject? En ben je deze zomer beschikbaar?

Dan zijn wij op zoek naar jou!
Elke zomer is stichting ‘SAVIE’ (Students Abroad Volunteering In Eastern Europe) op zoek naar enthousiaste studenten die zich willen inzetten voor onze projecten. Wij bieden een leuke, maar zeker ook indrukwekkende reis waarin je iets kan betekenen voor anderen! Tevens maak je kennis met een andere taal, leefomstandigheden en normen en waarden.

Aanmeldprocedure
Ben je geïnteresseerd in één of meerdere van onze projecten? Kom dan langs op de voorlichtingsavonden in februari, waar je extra informatie krijgt over de projecten. Aanmelden voor de voorlichtingsavonden kan via: info@stichtingsavie.org. Houd de website, onze Facebook en Instagram in de gaten voor de concrete data. Na de presentaties kunnen aan de bestuursleden en oud-deelnemers vragen worden gesteld en is er de mogelijkheid om je voor een project in te schrijven. Bij een teveel aan aanmeldingen zal een selectie worden gemaakt uit alle inschrijvingen.

Ben je enthousiast geworden? Meld je dan hier aan!

Projectleiderschap
Voor elk project worden er twee vrijwilligers per projectgroep benoemd tot projectleider. Zij zijn het aanspreekpunt voor de organisatie en hebben een aantal extra werkzaamheden. Zo draag je zorg voor de tickets, financiën, het projectverslag en de evaluatie. Je vormt de schakel tussen je projectgroep en het bestuur, en zorgt voor een goede sfeer binnen de groep.

Kun jij goed het overzicht behouden en voel jij de verantwoordelijkheid om de uitvoering van het project tot een goed einde te brengen? Geef dan op het aanmeldformulier aan dat je geïnteresseerd bent in projectleiderschap. We vinden het leuk om met je in gesprek te gaan om te kijken of deze functie geschikt is voor jou.

Bestuursfuncties
Elk jaar zijn we als stichting weer op zoek naar nieuwe bestuursleden. Lijkt het jou leuk om komend jaar lid te worden van ons bestuur? Of ben je benieuwd wat de verschillende functies inhouden? Klik dan hier.