Activiteiten

Gedurende het jaar, met name tussen maart en augustus wanneer de projectgroepen zijn gevormd, worden er activiteiten georganiseerd vanuit de stichting. De activiteiten zorgen ervoor dat je zowel je eigen projectgroep als leden van andere projectgroepen leert kennen en ideeën uit kunt wisselen. Daarnaast zijn de activiteiten bedoeld om alvast in de sfeer te komen, plezier te maken en samen toe te leven naar het avontuur in de zomer. De activiteiten zullen op onze sociale media kanalen en via de mail worden aangekondigd.

Activiteiten die afgelopen jaren op de planning hebben gestaan, zijn bijvoorbeeld: een kennismakingsborrel, bezoek aan het Joegoslavië-tribunaal, een Crazy 88 en een bedankborrel. Er worden daarnaast taalavonden georganiseerd waarbij woorden worden aangeleerd die goed van pas kunnen komen tijdens de projecten. Daarnaast vindt elk jaar in juli een collecteweek plaats. Ook worden er sinds 2018 projecttrainingen georganiseerd waarbij de vrijwilligers hun projectgroep goed leren kennen en verwachtingen en motivaties in kaart worden gebracht.

nl_NLDutch