Project Belgrado

Data zomer 2019: 13 juli t/m 28 juli

Deze zomer gaat het nieuwe project Belgrado als pilot van start. Dit project staat in het teken van een psychotherapeutisch kamp, in samenwerking met de organisatie “Tale about Fairy” onder leiding van psychotherapeute Maja. Het tweeweekse kamp in Katai is speciaal voor eenoudergezinnen met een moeilijke of armoedige achtergrond. In beide weken komt er een andere groep, die in totaal uit zo’n tien ouders en tien kinderen bestaat. Deze kinderen hebben een leeftijd van zes tot negen jaar. Tijdens het kamp dienen er door onze vrijwilligers activiteiten georganiseerd te worden voor deze kinderen en soms ook hun ouders, terwijl Maja samen met twee andere psychotherapeuten therapiesessies met de gezinnen kunnen doen. De resultaten van de therapiesessies kunnen ’s avonds ook besproken worden met de vrijwilligers.

De vrijwilligers zullen met de bus via Belgrado naar het kamp toe reizen. Gedurende de twee weken zullen de vrijwilligers op dit kamp in Katai verblijven.

Vrije tijd

Tijdens het project is er ook ruimte voor vrije tijd. In het tussenweekend is er een mogelijkheid voor een bezoekje aan Belgrado of Novi Sad. Met de groep kun je uiteindelijk zelf plannen maken hiervoor!

Ben jij dus geïnteresseerd in de psychotherapeutische kant, heb jij zin om samen met vijf andere vrijwilligers activiteiten te organiseren en wil jij een steentje bijdragen aan deze nieuwe pilot met eenoudergezinnen als doelgroep? Dan is project Belgrado voor jou een goede keus!